Pripravljeni na sosede
Žana Hinek, direktorica prodaje in marketinga v podjetju Biovega, ki je lastnik trgovin "bio&bio" pravi, da so oblikovali strategijo za širitev na sosednje trge saj obstaja tako interes kot tudi konkretne ponudbe. Po drugi strani pa bo ta veriga trgovin, ki je prvo franšizo odprla že pred 11 leti, na domačem trgu, zaradi velike krize, ki še vedno obremenjuje hrvaško gospodarstvo, širjenje nadaljevala predvsem skozi lastne trgovine.
- Bio&bio trgovine eko-izdelkov se širijo samo z organsko rastjo oziroma z odpiranjem lastnih trgovin v trenutku, ko ima sistem dovolj virov sredstev za te investicije. S to strategijo nadaljujemo tudi v prihodnosti - pojasnjuje Hinek.
V sosednjih državah Hrvaške obstaja zanimanje za franšizo "bio&bio", podjetje Biovega, lastnik sistema v katerem posluje veriga trgovin, je definiralo strategijo za nastop na teh trgih.
Preberite članke
Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.
Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.
Dva franšizna koncepta iz Češke – Naš Grunt in Fruitisimo – sta se odločila združiti moči in svoje izdelke ponuditi "pod isto streho".
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.
Najbolj brano
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
V Zagrebu se je odprla prva JumpingClay akademija na Hrvaškem.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.