S “hitrim branjem” do lastnega posla
Franšizni koncept “Šola hitrega branja in modrega učenja” bo začel poslovati v Sloveniji, kupec franšize je podjetje Mihaela Babiča. Babič je hkrati kupec franšize DOOR International in trener v tem podjetju, isto kot Časlav Mančić, ki je eden od kreatorjev programa “Hitro branje in modro učenje”. Ko je Babič slišal da je njegov bivši kolega Mančić začel program namenjen otrokom, je hitro tudi on vložil v ta posel.
- Odločil sem se za to franšizo, ker program po katerem trenerji podjetja DOOR poučujejo odrasle v mednarodnih podjetij dobro poznam in prav ta program je bil osnova za kreiranje programa za otroke. Verjamem da bodo otroci, ki se udeležijo programa “Hitro branje in modro učenje” znatno poboljšali svoje sposobnosti in dosegli uspeh tako v šoli kot kasneje v karieri. Na ta način se že v zgodnjih letih pri otrocih poveča kreativnost, izboljša sposobnost hitre obdelave podatkov in doseže samozavesten nastop – kar je zelo pomembno pri razvoju Slovenskega gospodarstva. To bo zelo pomembno v časih ki prihajajo – pojasnjuje Babič kaj ga je motiviralo.
Poleg tega da bo naredil nekaj za otroke, mu je bilo všeč tudi to da bo več doma v Kopru in da bo lahko veliko zaslužil. Ker je kupec master franšize ima Babič pravico razvijati mrežo šol v Sloveniji in poiskati nove kupce franšize. Pravi, da na ta način nudi možnost tudi drugim poslovno naravnanim ljudem, ki želijo začeti svoje podjetje na področju izobraževanja. - “Šola hitrega branja in modrega učenja” je odlična priložnost za bodoče potencialne kupce posameznih franšiz, ker v Sloveniji živi več kot 190 tisoč otrok med 6 in 14 letom. To je idealen posel za tiste ki želijo delati z otroci in želijo poboljšati življenjski standard – pojasnjuje Babič.
Po njegovih besedah, v Sloveniji obstajajo mnogi različni programi učenja, a ne obstaja niti eden podoben “Šoli hitrega branja in modrega učenja”, ta na enostaven in zanesljiv način ter pod budnim očesom certificiranih inštruktorjev v šestih mesecih omogoča otrokom da osvojijo tehnike branja in pomnjenja, se naučijo izluščiti ključne stvari iz gradiva in si vizualno mapirajo gradivo, izboljšajo prezentacijske veščine in da to znanje in veščine znajo uporabiti v šoli. - Otroci se enostavno učijo novih veščin a jih ne uporabljajo dovolj in zato ne vidijo rezultatov. To je revolucionarni pristop, ki zagotavlja veliko možnost implementacije – s poudarkom na uspehu v šoli in karieri, ker razvoj funkcionalnih sposobnosti učenja postaja eden od ključnih kriterijev za uspeh v poslovanju na globalni ravni. Ko otroci zaključijo formalno izobraževanje je ta sposobnost poznana kot “learnability” največji faktor za poslovni uspeh – pojasnjuje Babić.
- Glede na to koliko hitro se sistem širi v Srbiji in na Hrvaškem mislim da bo franšizo “Hitrega branja in modrega učenja” v naslednjih dveh letih imelo več kot 40% regijskih centrov v Sloveniji – verjame Babić.
Miroslav Samardžić, ki si je s Časlavom Mančićem zamislil cel koncept šole pravi, da si niso, ko so pred letom dni začeli širiti franšizno mrežo, niti mogli predstavljati da se bodo šole tako hitro širile po regiji – v samo osmih mesecih so odprli 12 “Šol hitrega branja in modrega učenja”. - Ustvarili smo šolo iz sanj ki jo vsi imajo radi. Imamo veliko načrtov za prihodnost, a naslednji cilj je Italija – pravi Samardžić.
Preberite članke
Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.
Franšiza Maple Bear je poslovna priložnost za obstoječe zasebne vrtce in osnovne šole, ki želijo biti boljši od konkurence in ponuditi pravo angleško delujočo in sodobno priznano metodologijo poučevanja tako za domače, kot tuje družine.
Cooding bootcamp ni samo učenje programiranja. Gre za popolno spremembo poklicnega življenja.
Kanadski franšizni izobraževalni sistem Maple Bear je začel z razvojem mreže v državah srednje in vzhodne Evrope. Kdo lahko postane lastnik franšize in kaj lahko pričakuje?
„Šola hitrega branja in modroga učenja” franšizni koncept namenjen predvsem otrokom, ki se želijo naučiti hitrega branja in tehnike učenja in pomnjenja, sedaj prihaja na Hrvaško.
Najbolj brano
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Zanimivosti na forumu
Hitro branje in pametno poslovanje
https://atelierrebul.si/shop/category/nega-telesa-krema-za-roke-45
Hitro branje in pametno poslovanje
Hitro branje je veščina, ki omogoča učinkovito prebiranje besedila in hitro dojemanje informacij. Ta veščina je lahko koristna v poslovnem okolju, kjer je pomembno hitro...